Nowoczesny sklep czy restauracja, by sprostać wymogom konkurencyjnego rynku, buduje lojalność swoich Klientów podnosząc standardy zarządzania i jakość obsługi. Systemy z oferty TORELL wyróżnia szeroka funkcjonalność, wysoka wydajność, łatwość obsługi i bezpieczeństwo danych. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności wdrożenie systemu sprzedaży pozwala osiągnąć wymierne korzyści finansowe m.in. poprzez:
- Zwiększenie lojalności Klientów
- Przyspieszenie obsługi Klientów
- Eliminację błędów obsługi
- Większą kontrolę personelu
- Ułatwienie zarządzania gospodarką magazynową
- Pełną kontrolę dostaw
- Automatyzację działań marketingowych (promocje, systemy lojalnościowe).
Systemy sklepowe
Zalety wprowadzenia systemów sklepowych:- Efektywne zarządzanie placówką lub siecią sklepów
- Sprawne zarządzanie polityką sprzedaży
- Szybka obsługa Klientów
- Bezbłędna identyfikacja towaru w kasie i magazynie dzięki wykorzystaniu kodów kreskowych
- Eliminacja większości błędów i pomyłek sprzedawców
- Ułatwione zamawianie towarów i przyjmowanie dostaw
- Szybka i prosta inwentaryzacja
- Dokładne i aktualne informacje o stanach magazynowych
- Liczne analizy i raporty sprzedaży on-line
- Obsługa dużych baz towarów
- Wzrost rentowności i ograniczenie strat
- Łatwa rozbudowa systemu o kolejne stanowiska kasowe i urządzenia dodatkowe (wagi, terminale, weryfikatory cen itp.).

Systemy gastronomiczne
Zalety wprowadzenia systemu gastronomicznego:- Efektywne zarządzanie obiektami gastronomicznymi
- Szybka i sprawna obsługa gości
- Precyzyjne i bezbłędne realizowanie zamówień
- Dokładność rozliczeń
- Komfort pracy personelu
- Zyskanie zaufania gości
- Uszczelnienie gospodarki magazynowej i zaniechanie nadużyć ze strony personelu
- Wzrost wydajność pracowników w kuchni
- Optymalizacja czasu pracy i pełna kontrola personelu (ewidencja czasu pracy, statystyki bonowania, pomyłek itp.)
- Sprostanie wymaganiom Klientów w zakresie łączenia i dzielenia dowolnych rachunków, rachunki na grupy, faktury VAT na usługi gastronomiczne itd.
- Możliwość łatwego wprowadzenia programów lojalnościowych
- Dokładne i aktualne informacje o stanach magazynowych
- Kontrola dostawców poprzez porównywanie cen i ilości dostarczanych towarów
- Rozbudowane analizy i raporty
- Wzrost rentowności i ograniczenie strat
- Podniesienie prestiżu restauracji (wygląd systemu, paragony na papierze firmowym itd.).
