Kraków, Bielsko Biała - kasy fiskalne | drukarki fiskalne | oprogramowania
Temo HS EJ - kasy fiskalne | drukarki fiskalne | oprogramowania
 

4Rest

4Rest dla gastronomii Kraków | Bielsko-Biała - kasy fiskalne | drukarki fiskalne | oprogramowania - 4Rest to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania i kompleksowej obsługi handlowej lokali gastronomicznych: restauracji, pubów, barów, kawiarni, pizzerii itp. Zapewnia ono profesjonalną obsługę Klienta, usprawnia sprzedaż oraz zapewnia kontrolę dostaw, magazynu i personelu. 4Rest sprawdza się zarówno w małych lokalach, jak i dużych sieciach sprzedaży. Współpracuje on z większością modeli drukarek fiskalnych i urządzeń peryferyjnych oraz programem HotelOnLine.

Możliwości i funkcje POS – praca kelnerska

- obsługa ekranów dotykowych
- wiele punktów sprzedaży
- dowolna ilość poziomów cen (happy hours, łącznie z podziałem na poszczególne dni tygodnia)
- obsługa dowolnej ilości drukarek kuchennych (system sam rozdziela wydruk pozycji z jednego rachunku na poszczególne drukarki, potwierdzanie storna wydrukiem, wydruki kontrolne itp.)
- wydruki rachunków wstępnych (dowolnie definiowane z możliwością umieszczenia grafiki)
- przyporządkowanie zdjęć lub dowolnej grafiki do poszczególnych przycisków na ekranie
- logowanie przy pomocy kart magnetycznych lub zbliżeniowych
- graficzna prezentacja stolików i sal
- obsługa dowolnej ilości rachunków dla każdego kelnera
- łączenie i dzielenie rachunków
- rozbudowany system rabatowania (karty rabatowe dowolnie definiowane, rabaty kwotowe i procentowe, rabat dla wybranych pozycji itp.)
- system lojalnościowy oparty na kartach rabatowych
- obsługa kart klubowych
- obsługa sprzedaży na wynos
- zmiana kolejności bonowania z wykorzystaniem technologii drag&drop – przesuwaj dowolnie palcem dany produkt po rachunku w górę i w dół
- atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe
- obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite)
- rozliczenia kelnerskie, wydruk rozliczenia zmiany, definiowane własne raporty kelnerskie
- obsługa rezerwacji stolików.

Główne funkcje biurowe i magazynowe

- łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów
- bieżące obliczanie kosztu receptury
- definiowalne wszystkie listy słownikowe
- dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary
- dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych
- moduł kalkulacji kosztów i planowania imprez
- automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych poziomów ostrzegawczych
- bezpośredni podgląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
- dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń
- raport godzin pracy.
Przeznaczenie: Restauracja